RSS Flöde

KÖRKORT!

Jag klarade det!! Jag får nu köra bil helt själv. För jag har KÖRKORT! ÄNTLIGEN!
Usch vad skönt måste jag säga, som jag kämpat.
Nu traskar vi raskt vidare till nästa projekt. Namibia.
I kväll ska vi slutföra packlistorna och skriva en separat lista över allt som måste inhandlas i morgon. Det lär nog sluta med en ganska stressad shoppingdag. För jag har ju faktiskt bara en hel dag svar i Sverige innan jag åker.
Stressen får vänta till i morgon, för i kväll tar vi det lugnt och äter körkortstårta!

Grattis till mig! 

Ett svar »

  1. Tjohooo och GRATTIS!!!!
    Nu blir det pay-back-time!

    Svara
  2. STORT Grattis! Jäklarns så skönt!!

    Svara

Lämna en kommentar

Anna Hilding - med hund i hälarna

Här delar jag med mig av mitt liv, funderingar och glädjeämnen. Mycket hund och lite annat. Precis som mitt liv är!!