RSS Flöde

Vårkänslor och rinnsnuva

Nu börjar det närma sig avresa och allt verkar vara i sin ordning, så när som på en förarglig förkylning som smög sig på under natten. Förhoppningsvis hinner den försvinna till nästa vecka, helst tidigare. Anledningen till att jag måste vara frisk och fräsch nästa vecka är för att jag, mina damer och herrar har både teoriprov och uppkörning för B-körkort innan jag åker till Namibia den 17de. Jag skriver upp först, så nu är det plugg plugg plugg som gäller.
Jag ska försöka komma ut i solen och få i mig lite D-vitamin också, nu när den faktiskt börjar värma. Hoppas på att få se några vårtecken.

Lämna en kommentar

Anna Hilding - med hund i hälarna

Här delar jag med mig av mitt liv, funderingar och glädjeämnen. Mycket hund och lite annat. Precis som mitt liv är!!